Quote van de dag

Als je de richting van de wind niet kunt veranderen, verander dan de stand van je zeilen.

Resultaatgarantie

Socrates Sales & Management Trainingen geeft een 100% kwaliteitsgarantie op al haar trainingen. U als klant bent immers onze ambassadeur!

Onze missie is een blijvende bijdrage te leveren aan een verbetering van uw commerciële resultaat door het beste uit uw mensen te halen. Na afronding van de trainingen wordt samen met u het beoogde effect geevalueerd. Wij sturen u pas dan, en alleen dan een factuur, wanneer u voor 100% tevreden bent!

Onderstaand een overzicht van de resultaten en effecten die we met onze opdrachtgevers hebben weten te realiseren. De diverse opdrachtgevers hebben hier wel vooraf en tijdens de samenwerking een 100 % commitment en medewerking verleend.

Uiteraard gaan we samen met u voor meer omzet, meer winst en meer rendement uit verkoopinspanningen. Maar daarnaast ook:

 

  • Een verhoogd activiteitenniveau vanuit de medewerkers binnen de verkooporganisatie. Dit betekent meer bezoeken, offertes, telefoontjes en dergelijke. Scherper omgaan met verkoopkansen.
  • De kwaliteit en richting van de bezoeken gaat toenemen. Een beter inzicht in welke bedrijven, maar met name ook wie (vanuit de D.M.U.) bezocht zijn en bezocht gaan worden.
  • De forecast en pijplijn die zowel in bruto alsook in netto bedragen gaat toenemen. Ook het volume in aantal salescycli neemt toe. Een en ander is eenvoudig waar te nemen en te meten in de salescockpit, die tegelijkertijd is ontworpen.
  • Een betere grip op de verkooporganisatie zelf. Doordat iedere twee weken gerapporteerd gaat worden in de bilat, ontstaat er een veel betere bewustwording van welke activiteiten wel en welke niet bijdragen aan het realiseren van de actuele en toekomstige verkoopresultaten.
  • Een echte eenduidige salescultuur waarin de betere accountmanagers nog beter gaan performen en het als zeer plezierig ervaren aandacht te krijgen. Maar ook waarin de mindere goden ‘de druk’ voelen en veelal bijdraaien of in het ergste geval hun conclusies zullen trekken.
  • Een beter en objectiever inzicht waar specifieke salescompetenties aanwezig zijn of ontbreken binnen de verschillende fases van de diverse soorten verkoopprocessen. Hierdoor kunnen medewerkers heel gericht verder ontwikkeld worden.
  • Gemotiveerde accountmanagers die weten waar ze staan en maximale grip hebben op hun verkoopactiviteiten. Het management dat beschikt over een salescockpit die duidelijke stuurinformatie oplevert waardoor met meer zekerheid resultaten kunnen worden bereikt.